Once Upon a Time in China II
The even more spectacular sequel to the adventures and exploits ofone of China's greatest heroes. The year is 1895, a troubled time for Imperial China. At a medical convention in Canton, the legendary Wong Fey Hong befriends Dr. Sun Yat Sen. Witnessing riots stirred up by the White Lotus clan, which is determined to wipe out all foreigners and their influence in China, Wong and Sun Yat Sen intervene. Wong and Sun defeat the Clan, but military troops surround them before they can make good their escape. The climactic final confrontation is one of the most spectacular action scenes ever filmed.