Kunlun Tomb
Ming was an antique dealer from Hong Kong, China. In search of the legendary Crystal Corpse in the glacier of the Monsters' Kingdom depicted in the Epic of King Gesar, he hired three tomb raiders, Hu Bayi (played by Pan Yueming), Wang Kaixuan (played by Jiang Chao), and Shirley Yang (played by Zhang Yuqi), to finish the mission in Tibet. It started an exciting and thrilling adventure in an ancient tomb.