Take My Brother Away
There is really a brother who will not be an ordinary brother! Every day, the brother will come up with thousands tricks to mock his easily-annoyed sister who develop a love-hate relationship and also there are many friends who are constantly playing with them. Daily lives of them would make people laugh and wonder what will come next.