The Story of The Night Watcher
In the thirteenth year of the Republic of China, there is a watchman in Yancheng named Hu Fan. Watchman is a mysterious and ancient profession. In addition to the work of night watch, watchmen are also responsible for dealing with the evil things that haunt at night. Recently, homicides and disappearances have been occurring frequently in Yancheng, and the police department is helpless, so they ask Hu Fan to help.