Journey of Elaina
Elaina, a young prodigy who became a witch, sets off on a carefree journey inspired by childhood stories. With no set destination, she roams the world, meeting strange people and witnessing beautiful lives—each encounter a fleeting tale of meeting and farewell in her ever-continuing travels.