Touch Your Heart
Cheng Yunxi is the youngest daughter of Cheng Mansion. Tragically, her parents were framed and her family was destroyed. However, in a magical and accidental situation, she became the fairy ghost "Mei". Ten years later, she finally came back. But she didn't know that on this thrilling road, her fate was once again entangled with her childhood friend Cheng Yanyang...