Sword of Destiny 2
Twenty years ago, Chang Sun Jia was exterminated by eight masters. Chang Sun Ying and Chang Sun Qing escaped from the secret path with their family martial arts. They followed the Zoroastrianism Lord Dongfang Bin. They were pseudonyms Sun Ying and Wang Taibai. Since then, they have decided to kill the eight masters for revenge. Duan Xiaofeng and Wang Feiyan continue to investigate, witnessed the death of General Cai, and received the death of the son of Changchun. Frustrated Duan Xiaofeng back to the capital chance encounter pretend to be sold to the sand Sun Ying help, will take it back to the leaves home placement, when Sun Ying decided to give up to kill Ye Mowgli is ready to leave, but was Ye Mowgli found its true identity. The two men want to end the battle, after the war both sides. Seriously injured Ye Mowgli was Wang Taibai on the way home. Emei sent leisurely son to the six doors to attend the funeral, Duan Xiaofeng found from its wounds, this is the night after their black people. Understand all the duan xiaofeng with wang non smoke to zoroastrianism total altar guangming peak. Good and evil factions, as well as two sets of murderers gathered, the truth of the case and the secret of twenty years ago were uncovered.