The Heart of the Future
Inventors Yu Shu and Liang Lan create "The Hyper-Cortex," a groundbreaking AI capable of reconstructing extinct ecosystems. But when their son falls fatally ill, desperate, Liang Lan partners with the enigmatic Investor, Mr. He, to build a lucrative "Mecha-Eden Park," while Yu Shu, a purist, flees with their child, believing their creation is too sacred for spectacle. Years later, with their son's time running out, Yu Shu returns, surrendering the final piece of the puzzle. The code is stolen, corrupted, and the majestic creatures of myth become engines of destruction. In the chaos, a fractured family must find a way back to each other before the huge monster, their creation, consumes the world...