Folk tales of Chu Maxian
It is said that in the Northeast, spiritual animals are known as immortals. In the turbulent times of the Republic of China, the entire Qingliu Village is invaded by evil spirits and shrouded in the horror of the "Gray Immortals Murders," with girls in the village frequently being kidnapped and killed by the Gray Immortals and villagers often being killed in the middle of the night. To uncover the truth of this mysterious old case, forensic pathologist Fang Tianyi, who is proficient in the art of exorcism, goes deep into the old forest of Northeast China...