DRAGON QUEST: The Adventure of Dai
The world once suffered under Dark Lord Hadlar until a hero brought peace. Years later, on Dermline Island, a boy named Dai—raised among monsters—dreams of becoming a hero. When Hadlar returns, Dai’s peaceful life ends, setting him on a destined journey to save the world once more.