Flavorful Origins: Hu Bei
This is the first time in this series that the central region of China - Hubei, where the transition from east to west, north to south, is the crossroads of China. Convenient transportation brings rapid population circulation, thus forming a fusion and inclusive flavor. The program adheres to the idea of raising one person with one soil and water, deeply excavates the familiar part of the original food in Hubei, and further shows the unknown Hubei to the Volkswagen.