Rose In Da House
In the middle of the night of the Bhuddist Holy Day, which is monk's head shaving day and the full moon, 6 popular idols, Kacha, Boon, Zee, Talay, Tommy and Mark, arrive the location arranged by the DnD, the company. They get together to practice for their first concert, which is also the big show of the year. Who would have guessed that they would meet the chaos in the ‘Red Brick House’, where there is “Rose The Ghost”, lonely, crazy, addicted to the series and embarrassed when meet the idols, staying there for over 200 years?