Football on the Roof
In a village deep in the mountains of Yunnan, a pair of little sisters who are searching for their mother for their dreams and overcome many difficulties set up a rooftop football team. On the way to chasing their dreams, they hold the light in their hands, bravely fight for the exit of fate, and finally grow up against the wind.