Ini Dia Istri Magang Tuan Fu
Xiao Tangtang, secretly married to Fu Yancheng, the president of the Fu Group, dreams of making a name for herself through talent and hard work. However, fate throws obstacles in her path. Fu Yancheng initially plans to acquire the company where Tangtang is interning to help her career. But this move is unexpectedly misunderstood by the employees.