Detective Conan Ai Haibara's Story: Jet-Black Mystery Train(Thai Ver.)
Detective Conan The beginning of Haibara Ai Jet-Black Mystery Train. Miyano Shiho is a scientist and member of the Black Organization with the code name Cherry. The mysterious poison APTX (Apotoxin) 4869 has been developed—a drug that turns Kudo Shinichi into a child! However, when Cherry learned that the Black Organization had killed her older sister, Miyano Akemi, she betrayed the organization and took APTX4869, causing her to become a child because of the drug's effects. And now she calls herself Haibara Ai, and she has been hiding herself.