Earth Traveler Sun
Earth Traveler Sun saw his dad past away by accident in a expedition when he was young.He couldn’t use his power after that because of his timdity.
Earth Traveler Sun grew up as Uncle Cai’s adopted son. He likes the Guqi shop owner's daughter, Gui Die. At the same time, the ruler seeks the eternal life and makes Fang Shi find his way. After Fang Shi confirms Earth Traveler Sun’s father's relic was the badge he was looking for.He forces Earth Traveler Sun to find the entrance of the ruins. Otherwise he will kill Gui Die instead.