Tudung Rubah Jelita
Jiang Ziya memenjarakan Su Daji. Bertahun-tahun kemudian, seorang wanita bernama Yang Wanqiu mencuri senjata ajaib dan melepaskan Daji. Su Daji berpura-pura membantu Yang Wanqiu, tetapi sebenarnya, dia diam-diam menyedot energinya dan menggunakannya untuk merebut hati Qiqiao Linglong. Jiang Tianshi datang untuk menyelamatkan, tetapi terluka oleh Su Daji. Pada saat kritis, Yang Wanqiu membangkitkan jiwanya dan membuat pilihan.