Back On The Society
Many years ago, Zhang Shanhe went to jail for fighting, and his wife died due to a premature birth, leaving his daughter Zhang Xiaonuo to grow up in the orphanage. After Zhang Shanhe was released from prison, he decided to retrieve his daughter. Once, Zhang Shanhe suffered revenge for his brother’s early career, leading to his daughter being kidnapped in Southeast Asia. Zhang Shanhe went to Southeast Asia alone to take on this adventure and rescue. At the same time, he was hunted down by his enemies all the way to a life-and-death showdown.