Goal! Girls!
The freshman Qi Keran, influencing by his mother, she is a volleyball lov-ers. But her father opposed her touch volleyball since she was very little, because of a heart attack, her mother died on the volleyball court. For get-ting rid of father’s prohibition, she secretly register the volleyball team in the college, and she almost couldn’t join because of her weak base. The college didn't satisfied with the team, and adding the lose of game, college prepares to dismiss the team anytime. Qi Keran unites the team, and they encourage each other. Under the help of teammates, Qi Keran’s skill rapidly improve, and each one in the team has their own skill. In the next national-wide competition, the team wins great score and Qi gets father’s approve, finally, the volleyball team is left.