Biography of the Specimen3 : Undercurrent
Jiang Liuer fall into the same danger as Ling Xuzi by used the power of Pan Gu's heart too much to resisted the explosion. The three men took him to look for the magician introduced by the owner of the museum. The magician said that two more poisonous herbs could save Jiang Liuer's life. Save the Jiang's life, people returned to Tiandu .But when they returned to Tiandu, they were told that the curator was not there. Liao and Lao Sha had been tailed by the government while they took a part in the contest for marriage. Qing Zhao died of his old so far and went mad. Liao also changed his attitude to stranger. San huo and Jiang were take away into Yishun space. People began to doubt the curator.