Slept With My Alpha Mate
She is forced to marry her sick husband, not knowing that he is the most powerful Alpha.Alicia is drugged and sleeps with Damian, who feels she is his mate, but she tells Damian she is married. Although Alicia has never met her husband Tobias, she chooses to remain faithful to the marriage because her father still needs financial help from the Wilton family. Alicia then discovers Damian’s identity as the Alpha of the Moon Halo pack when she is invited to be the landscaper of his new villa. As Alicia begins to have feelings for Damian, she receives news from Martin that her husband Tobias has woken up, but Tobias refuses her request to meet. Alicia faces a series of traps set by her colleagues but manages to get through unscathed. Damian takes her to his estate, where Alicia discovers some connection between Damian and the Wilton family. She realizes there are secrets about the Wilton family and decides to investigate, only to find Damian’s true identity shocking.