Keajaiban Cinta di Hongsi Bar
Arak sihir warisan nenek Hong Shi mampu membuat siapa pun jatuh cinta. Setelah patah hati, Hong Shi pun terjun ke kisah cinta yang penuh emosi dan gairah.