Caged Again
The tale of "Junior," a young penguin who defies the odds by transforming into a human to break out of the zoo and reach his ultimate goal, the North Pole, only to find himself trapped once again in a mysterious boarding school. Chaos and tension arise when "Sun," a quiet and reserved black panther who also takes human form, is drawn into Junior's desperate plea for escape. But as they plot their way out, Sun's primal instincts as a predator clash with a deeper, unexpected hunger that awakens every time he's near Junior. Will Sun fight against his nature, or will his desires consume them both?