US
The story follows Dokrak (played by Bonnie), a young woman taking a gap year and working part-time at a coffee shop. There, she meets Pam (played by Emi), a dentistry intern, and secretly develops a crush on her. Hoping to find excuses to interact more, Dokrak often eats sweets before her dental visits, just so Pam would scold her a little more. For Dokrak, it was a pure, silent admiration something she never intended to confess. One day, her beloved brother Kawi (played by Sing) asks for her help in pursuing Pam. Unable to refuse him, Dokrak agrees. Skilled at hiding her feelings, she can only watch, pretending nothing is wrong, as Pam and Kawi grow closer and eventually start dating. Dokrak knows she must not fall for her brother’s girlfriend but how long can she keep her feelings buried?