The Zone Without Sunshine
In an underground parking lot, two masked men capture a beautiful young woman, Xiao Xiao, the daughter of a billionaire. They took her to an abandoned house. The two kidnappers, the ruthless He Hun Sen and the benevolent Yan Jie, hatched this carefully planned crime. But they both knew that even if Xiao Fu paid the ransom as agreed, the stronger of the two, He Hun Sen, would inevitably choose to kill the victim because of his old enmity with Xiao Fu.
Everything goes according to plan, and the two kidnappers never show their true colors in front of the hostages. But want to escape XiaoXiao inadvertently exposed YanJie true identity, YanJie off the mask, was XiaoXiao boyfriend, guilty YanJie said his hidden another plan - get the ransom with XiaoXiao away. But if the plan is exposed, he and XiaoXiao will face life danger, XiaoXiao had to cooperate with YanJie play the play.
The strong He Hun Sen gradually found that things were moving in the wrong direction, and he paid attention to Yan Jie's movements while still dealing with the police. In the process of transferring the abduction site, the fierce He Hun Sen forced Xiao Xiao to say another plan that was hidden. When He Hun Sen finally discovered Yan Jie's betrayal, He Hun Sen began to make another plan to kill Yan Jie. The two brothers turned against each other and killed each other, Xiao Xiao became a provocateur between them, and his life was threatened at all times.
Zhang captain of the police from the beginning to collect and XiaoFu collected a variety of evidence, the two parties have been in the investigation and anti-reconnaissance confrontation, finally found the abduction site, successfully rescued XiaoXiao, and captured the two kidnappers. But the three most important things have been lost in this incident.