Folk Legend of Treasure
It tells the story of Kong Zhaosu, a folk treasure man, who met his brother Guan Xiaoshan in order to get the treasure, Collusion with the local security group Yan Chunhu evil behavior in a small village, Kong Zhaosu was female gold zhen regardless of their own safety to help the villagers behavior influence and probation, two people eventually teamed up to defeat Guan Xiaoshan and Yan Chunhu conspiracy, guarding the stability of the entire village story.