Kuma Kuma Kuma Bear - Punch!
Yuna, a shut-in gamer, is sent to another world by a self-proclaimed goddess! Armed with Super Bear Powers and Bear Gear, she lives freely—eating, adventuring, and relaxing. But when danger arises, from monsters to villains, Yuna faces it all head-on as the unstoppable Bear Girl!