Hilarious Family 2
Ai Shiqi, a stay-at-home innkeeper who insists on being a "desert" woman, has become a "single typical" of the government crackdown after an outrageous legal battle. Thanks to Ezekiel, Genkan was forced to marry Ezekiel to help her get out of trouble. The "little couple," who thought they could split up after marriage, became embroiled in a leadership feud at the local tea house. Under the eaves of the family's house, there were strange rooms: Wei Junyi, an old grandmother who was Buddhist on the surface and a mirror on the inside. Luo Su-se, the fierce and ruthless mother of Jenkan, the self-possessed and spoiled sister of Jen Pearl, Lu Jiao, a maid whose vanity serves as a sword of mouth, Luo Aiji, an unworthy brother whose arrogance leaves no one behind, and Lin Dong-lin, a sleek and worldly husband-in-law. In the face of all kinds of difficulties, Ai Jie and the Scriptures exhausted their thoughts, and when he tried to give up several times, he found the meaning of "home" in the difficult scripture.