Wild Rose
The fallen heiress, Cheng Youran, changes her face and conceals her identity to avenge her mother’s murder and reclaim her family property. Adopting the identity of her close friend, Su Xinyue, she pretends to have an engagement with Xu Shian, the heir of Xingyun Group and the son of her mother’s killer. As she gathers evidence, Xu Shian gradually figures out her true identity. But, instead of exposing her, he silently protects her and secretly helps Cheng Youran with her revenge plan. As Cheng Youran peels back the layers of truth, she discovers that the true mastermind behind the tragedy was someone else.