God of Driving
Professional race car driver Gao Liang becomes disheartened after being expelled from his team. While visiting his hometown, Xiangya Mountain, he unexpectedly wins the selection race for the new "Racing God of Xiangya Mountain" and successfully becomes the apprentice of the former champion, Li Hongguang. Their mentor-student relationship is full of ups and downs, leading to many humorous moments. In the end, they join forces to win a crucial race for the revitalization of their village, achieving personal growth along the way.