Yesterday
Veir, heir of VPG GROUP, meets Kelvin, the second son of KING GROUP, and helps him fight for power against his half-brother Ken. After being betrayed and fleeing to Chiang Mai with Nana’s help. One day, Veir reunites with Kelvin. Together, they must face Ken now married to Lalin and ruling LOYDE GROUP risking their lives, with their lives on the line.