Shushan Devil
The protagonist Liao extraordinary in the eyes of the world, is a jinx who see who is unlucky. In order to change his fate, he went to Shushan to worship a teacher and practice, and finally got the recognition and help of others, and realized his self-value and ideal. Liao Extraordinary is not a humorous person, but he often faces the world with a hippie face, but sometimes he hides his inner anxiety with a smile and does not let others worry about him. To outsiders, he was a man who was comfortable with everything, but those around him often could see his deep-seated concerns. While seemingly rash, he was also sensible, understanding that the right path was not an easy one, and that there were numerous difficulties and obstacles along the way. The heroine linglong refused to believe in hearsay to see, it is her love to make liao more believe in their choice, not contrary.