The Out-Cast S4
It tells the story of a group of aliens with superpowers in a modern city. These people look no different from ordinary people, but they all have unique skills. This season "Bi You Village" is the fourth season. The person in charge of the "temporary worker" in South China was killed by the "temporary worker" Chen Duo, and the temporary workers in other regions were tasked with going to the southwest to capture Chen Duo, but on the way to hunt them down, they met Ma Xianhong from Biyou Village...