Be Your Knight
Xiang Tingdong, heir to the renowned Tangcheng family, is severely injured in a dispute with his fiancée Cheng Che and falls into a coma. To save the Xiang family, Cheng Che finds Xiang's mysterious younger brother, Ye Ran, and asks him to impersonate Xiang. Together, they uncover and dismantle the drug syndicate Xiang Tingdong was involved with. Will they succeed in completing their mission?