Before We Get Married
Zhou Weiwei is about to marry her successful, devoted fiancé. And Chu Kehuan is also planning to tie the knot with the beautiful woman he thinks he wants to spend the rest of his life with. There's just one hitch – as their respective wedding days approach, Weiwei and Kehuan are starting to develop feelings for one another.