Her Private Life
The story is between a curator working in an art museum with outstanding ability, who is actually a super indoorsy star-catching house girl. And an arrogant new director of the art museum in the real life, who is actually a kind house boy online. It describes the ongoing “scandal history” in the prime of their lives.