Mojin: the Worm Valley
After Hu Bayi, Wang Kaixuan, and Shirley Yang escaped from the Jingjue Ghost Cave, they were accidentally infected with the erythema poison. In order to survive, he had no choice but to embark on a journey to find the Muchen Bead. Hu and Pang were struggling to survive in Southeast Asia, but unexpectedly Wang Kaixuan accidentally provoked Scott's gang. Hu Bayi and Shirley Yang had to go to rescue Wang Kaixuan.