Legend of Magic Jade
The boss wants a project proposal for the workplace. In desperation, Miss Zhao comes up with an idea that combines the workplace and the palace: A survivor, Ruoqi, whose family was framed by the queen and killed, enters the palace and vows to take revenge for her family and bring down the queen. Encountering various unexpected events along the way in the imperial city and with the help of the bracelet that can resurrect her infinitely, Ruoqi has gained higher and higher positions in the palace full of danger and changes through her own efforts...