The Lady of Ancol Bridge
Maryam (Indah Permatasari), is only looking for her happiness when her life with her husband, Roy (Arifin Putra) is on the edge of collapsing. Yudha (Randy Pangalila) swoop right in and give her a sense of peace, right before a tragedy comes upon her. The tragic legend of her then spread like fire, giving chills and valuable lessons for the village.