Beauty From Heart
Tao Xiaoting and Tao Xiaodi are twin sisters, who struggle to survive in big cities. The younger sister Tao Xiaoting always strives to improve herself while the elder sister Tao Xiaodi hopes to take a shortcut from her beauty. Tao Xiaoting meets Lian Sheng who is entrusted to solve the problem of Ounuo Department Store. Lian Sheng gradually appreciates, cares Tao Xiaoting and is also attracted by her striving and cute personality. Also with the influence of Tao Xiaoting, Tao Xiaodi finally realizes that the world cares not the face but the heart. These two sisters stay true to the original self and support each other to the future.