The Postman Fights Back
Four heroes embark on a secret mission for Dr Sun Yat Sen’s Nationalist Guard. Relentlessly pursued by the warriors of notorious Warlord Yue Sai Hoi, they have seven days to reach the Lo Yang Pass with their secret cargo.