Unlimited Love
After being abandoned by her boyfriend, who she discovered had been cheating on her with her half-sister from her father's side, Xu Nian went home to confront her father, only to be sold by him to a wealthy scion. Desperately escaping from this fate, she was rescued by Li Chengyuan, but unexpectedly succumbed to the effects of a drug in her system and found herself in an intimate encounter with him. Initially believing it was nothing more than a night of ill-fated passion, she was shocked to find out that the man was actually the uncle of her scummy ex-boyfriend, and has fallen in love with her at first sight. They eventually decide to join forces to exact revenge on the deceitful ex and her sister...