JOJO's Bizarre Adventure S4: Golden Wind
In the coastal city of Naples, corruption is teeming—the police blatantly conspire with outlaws, drugs run rampant around the youth, and the mafia governs the streets with an iron fist. However, various fateful encounters will soon occur. Enter Giorno Giovanna, a 15-year-old boy with an eccentric connection to the Joestar family, who makes a living out of part-time jobs and pickpocketing. Furthermore, he is gifted with the unexplained Stand ability to give and create life—growing plants from the ground and turning inanimate objects into live animals, an ability he has dubbed "Gold Experience."