PangPond the Himmapan Adventure
Shunned from the human world, Cyber Lord, the abominable computer virus lurks inside the cyberspace watching, waiting, siphoning vital information from the ever growing internet data stream, looking for means to unleash revenge upon humanity. It was not long before he has learned the crucial but less known connection between human world and the mythical world of Himmapan. Four powerful and magical orbs hold the key to sustaining delicate balance of the two world’s life force. Delighted, Cyber Lord sets out to befriend Vilar, a mystical but rather mendacious Himmapan native. Together, they’re plotting to overrule the worlds.