Sword Art Online the Movie Progressive Scherzo of Deep Night
Thousands of people remain trapped in VR-video-game-turned-death-game Sword Art Online. However, all hope is not lost. Since the defeat of the first boss, a small group of players have continued to push forward, making slow but steady progress in clearing the hundred-floor dungeon. Now they face a slew of new challenges—both from the dungeon and from each other—that threaten all they've struggled to build.