Sword Art Online S2
A year after escaping Sword Art Online, Kazuto Kirigaya has been settling back into the real world. However, his peace is short-lived as a new incident occurs in a game called Gun Gale Online, where a player by the name of Death Gun appears to be killing people in the real world by shooting them in-game. Approached by officials to assist in investigating the murders, Kazuto assumes his persona of Kirito once again and logs into Gun Gale Online, intent on stopping the killer.