Chen Maoli, who learnt Taekwondo from his grandfather, was invited by the "God of High School" and stood out in the contest, entering the National Race of Champions. But Chen Maoli was accidentally attacked by the Knox Army in the game. After that, Chen Maoli and his friends formed an anti-aggression organization to fight against the Knox Army...