JOJO's Bizarre Adventure S3: Diamond Is Unbreakable
The year is 1999. Morioh, a normally quiet and peaceful town, has recently become a hotbed of strange activity. Joutarou Kuujou, now a marine biologist, heads to the mysterious town to meet Jousuke Higashikata. While the two may seem like strangers at first, Jousuke is actually the illegitimate child of Joutarou's grandfather, Joseph Joestar. When they meet, Joutarou realizes that he may have more in common with Jousuke than just a blood relation. Along with the mild-mannered Kouichi Hirose and the boisterous Okuyasu Nijimura, the group dedicates themselves to investigating recent disappearances and other suspicious occurrences within Morioh.