My Next Life as a Villainess S1
The Duke’s daughter Catalina Kraes recalled the memories of her previous life after she was hit by a stone on her head.
It is the world of the female game "FORTUNE LOVER" she was addicted to during her lifetime.
She must find a way to avoid these destruction END and get a happy and beautiful future!