JOJO's Bizarre Adventure S2: Stardust Crusaders
Years after an ancient evil was salvaged from the depths of the sea, Joutarou Kuujou sits peacefully within a Japanese jail cell. He's committed no crime yet demands he not be released, believing he's been possessed by an evil spirit capable of harming those around him. Concerned for her son, Holly Kuujou asks her father, Joseph Joestar, to convince Joutarou to leave the prison.
However, when a Stand awakens within Holly and threatens to consume her in 50 days, Joutarou, his grandfather, and their allies must seek out and destroy the immortal vampire responsible for her condition. They must travel halfway across the world to Cairo, Egypt and along the way, do battle with ferocious Stand users set on thwarting them.